Ετικέτες

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014

Review Golden Rose velvet matte lipstick

Γεια σε όλους! Σήμερα σας έχω ένα post, με τα γνωστά πλέον σε όλους και πολύ αγαπημένα velvet matte lipstick της Golden Rose. Δεν μπορούσα να αντισταθώ και να μην σας μιλήσω και εγώ με την σειρά μου, για αυτές τις 3 αποχρώσεις που έχω στη κατοχή μου. Πάμε να αρχίσουμε λοιπόν!


Ας ξεκινήσω μιλώντας για την συσκευασία τους, η οποία είναι μπορντό, το υλικό της πλαστικό, αλλά πολύ καλοφτιαγμένο. Όσο αφορά το υπέροχο περιεχόμενο του, το σχήμα του κραγιόν είναι καμπυλωτό και αυτό κάνει εύκολη την εφαρμογή του. Σύμφωνα με τα συστατικά του είναι Paraben free, και έχει ένα ευχάριστο άρωμα που εμένα μου θυμίζει βανίλια. Η συγκεκριμένη σειρά έχει πάρα πολλές αποχρώσεις από το 1 μέχρι το 27.
Πάμε να δούμε ποιες έχω εγώ...


Αρχικά θα σας μιλήσω για την απόχρωση 09 που ήταν και το πρώτο που αγόρασα.

 
Η απόχρωση του είναι, ένα ροζ έντονο, το οποίο εμένα μου παραπέμπει και σε κάποιους ροδακινοί ελαφρώς υποτόνους. Όπως και να ονομάζει ο καθένας αυτό το χρώμα :P ... έχει να κάνει με κάτι πολύ έντονο! Η απόδοση του είναι τέλεια, όπως βλέπεται και στην δεύτερη εικόνα και η διάρκεια του είναι... για πολλές πολλές ώρες! Λόγω του ότι είναι matte, άρα και κάπως ξηρό κραγιόν και όχι τόσο ενυδατικό, μία καλή ενυδάτωση πριν, θα ήταν ότι πρέπει. (ειδικά για κοπέλες με πιο ξηρά χείλη) Το συγκεκριμένο είναι μία πολύ ωραία απόχρωση και ειδικά για τους ανοιξιάτικους και καλοκαιρινούς μήνες!
                                                                ***************

Στη συνέχεια, θα σας μιλήσω για την απόχρωση 13.


Είναι ένα χρώμα μεταξύ φούξια και μοβ βιολετί. Στα χείλη, πάντα μου φαίνεται ως ένα έντονο, ανοιχτό μοβ. Και αυτού η απόδοση είναι πολύ έντονη,όπως βλέπετε, καθώς και η διάρκεια του ίσως να είναι και ακόμη πιο καλή και από το προηγούμενο λόγω του πιο έντονου και πιο σκούρου χρώματος. Η απόχρωση του ίσως είναι και η αγαπημένη μου και από τα τρία και είναι ένα χρώμα που μου αρέσει και για καλοκαίρι αλλά και για χειμώνα!

                                                                ****************

Τέλος, θα σας δείξω την απόχρωση 15.


Η απόχρωση του είναι ένα έντονο φωτεινό κόκκινο. Το συγκεκριμένο χρώμα αναδεικνύει και το πιο απλό μακιγιάζ και είναι το κατάλληλο για την βραδινή σας βόλτα! Έχει την καλύτερη απόδοση και από τα τρία, λόγω του πιο έντονου χρώματος και όλα τα υπόλοιπα σχετικά με την υφή ισχύουν και σε αυτό. Ένα υπέροχο κλασσικό κόκκινο!

                                                                ****************

Μία φωτογραφία με swatces και των τριών μαζί!

Τα συγκεκριμένα κραγιόν μπορείτε να τα αγοράσετε από την σελίδα της Golden Rose και από την σελίδα του beauty test box καθώς και σε μαγαζιά της περιοχή σας που έχουν προϊόντα της Golden Rose. Η τιμή τους σε μαγαζιά που έχω επισκεφτεί είναι από 4€ έως 5€.

Εσείς τα έχετε δοκιμάσει? Ποια είναι η αγαπημένη σας απόχρωση? 
Ελπίζω να σας άρεσε το post!
Ακολουθεί σύντομα επόμενο...
Πολλά φιλιά!

Μαρία ©

16 σχόλια:

  1. Την 13 την είχα κι εγώ -δυστυχώς μου την πήρε η αδερφή μου!
    Τώρα έχω την 07 και πρόσφαρα πήρα και την 19, ένα υπέροχο βαθύ cherry red!
    Πολύ καλό review Μαρία, keep going :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το 19 το έχω δει και εγώ και μου άρεσε πάρα πολύ, και είναι το επόμενο που θέλω να αγοράσω! σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια Λίλα μου! :)

      Διαγραφή
  2. Ωραία χρωματάκια!! Πήρα και τις 2 αποχρώσεις που έδινε το miss glitter (η 13 ήταν η μία από τις δύο) και θέλω να πάω να πάρω κανένα ακόμα! (λες και δεν έχω ήδη αρκετά κραγιόν... ναι... χμμμ..!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. χαχα :) Να η μια απόχρωση που έδινε το περιοδικό ήταν η 13, και η άλλη ήταν ένα κόκκινο, (αλλά δεν ξέρω ποια απόχρωση) Άσε και εγώ θέλωω... μου αρέσουν πολλές αποχρώσεις από αυτή την σειρά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μια κοπέλα στο instagram μου είπε ότι το κόκκινο ήταν το 17, το δικό μου δεν είχε καν αυτοκόλλητο με νούμερο! Εμένα αυτά τα 2 ήταν τα πρώτα μου από golden rose!

      Διαγραφή
  4. Ναι και εγώ το 17 είχα ακούσει ότι ήταν! Έχει βγάλει τόσες ωραίες αποχρώσεις (και τις καινούριες που έβγαλε πριν λίγο καιρό) που δεν ξέρεις ποια σου αρέσει πιο πολύ! Εγώ επειδή θέλω ένα κόκκινο σκούρο-κερασί, με βλέπω σε λίγες μέρες να ψάχνω για το νούμενο 19 :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι τις είδα και εγώ online τις καινούριες αποχρώσεις!! Θέλω γενικώς να πάω να τα τσεκάρω από κοντά!

      Διαγραφή
    2. :) να πας, να πας! τότε εύχομαι... καλές αγορές :P

      Διαγραφή
  5. Αχ απλά τα αγαπώ αυτά τα κραγιονάκια είναι υπέροχαα όλα <3 Εγώ έχω τις αποχρώσεις 10 και 6 ενα απαλό ροδακινί για κάθε μέρα κι ένα πορτοκαλοκόκκινο :) Πολύ ωραίο review μαράκι μου <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το 10 είναι πολύ ωραίο! Το έχω τσεκάρει :P σε ευχαριστώ πάρα πολύ γεωργία μου! <3

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφο και αναλυτικό post! αγαπώ τα κραγιόν της golden rose από αυτή τη σειρά! έχω αρκετά. Θέλω να πάρω και κανα δύο από τα καινούργια χρωματάκια που έβγαλαν και θα κάνω σίγουρα αναλυτικό blog post! φιλιά και περιμένουμε την επόμενη ανάρτηση <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν πάρεις κάποιο περιμένω το post σου, να δω νέα χρώματα! :) σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια κοπέλα μου γλυκιά! σύντομα θα έχω νέο post, που ελπίζω να βρείτε εξίσου ενδιαφέρον! ^_^

      Διαγραφή
  7. Δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά και μόνο που λες ότι είναι matte με έπεισες :)

    Φιλιά
    Κλεονίκη
    http://notebookofclaire.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχα :) Είναι όντως πολύ καλά, με χρώμα που διαρκεί! Σου τα προτείνω! Πολλά φιλιά!

      Διαγραφή
  8. Τα αγαπώ αυτά τα κραγιόν...τα θέλω όλα....έχω μόνο δύο το 7 και το 13!!Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι όντως πολύ καλά! Και το 7 είναι πολυυ όμορφο χρώμα!
      πολλά φιλιά! ^_^

      Διαγραφή