Ετικέτες

Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2017

Healthyhabit review by Alternative beauty

Γεια σας φίλοι μου,

Ναι εγώ είμαι η Μαρία, που έχω να γράψω πολύ καιρό εδώ μιας και τον τελευταίο καιρό τα λέμε πιο συχνά στο YouTube. Φυσικά δεν ξεχνάω το blog μου και για να σας το αποδείξω αυτό είμαι εδώ με νέο άρθρο!

Σήμερα θα σας μιλήσω για το online φαρμακείο Healthyhabit. Πριν λίγο καιρό είχα κάνει μια παραγγελία από το συγκεκριμένο φαρμακείο και έμεινα κάτι παραπάνω από ικανοποιημένη, γι'αυτό και ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας! 

Τα προϊόντα που επέλεξα μπορείτε να δείτε στην παρακάτω φωτογραφία:
(πρόκειται για συμπληρώματα διατροφής-βιταμίνες που εμπιστεύομαι εγώ και η οικογένεια μου, επίσης προϊόντα περιποίησης και μακιγιάζ) 





Αναλυτικά:



  • Doctor's Formulas Magnesium Formula 120 caps, (Φόρμουλα μαγνησίου)
  • Life Extension Benfotiamine 100mg with Thiamine 120 vcaps, (Συμπλήρωμα Μενφοθειαμίνης για τον υγιή μεταβολισμό των σακχάρων του αίματος)
  • La Roche Posay Hydraphase Intense Legere Λεπτόρρευστη Ενυδατική Προσώπου 50ml & Respectissime Volume Black Μάσκαρα (7,6ml) 
Αυτές ήταν οι δικές μου αγορές αλλά επίσης το κατάστημα μου έστειλε να δοκιμάσω τα παρακάτω:

  • Apivita Caring Lavender Λάδι Σώματος ενυδατικό και χαλαρωτικό
  • Apivita Caring Lavender Ενυδατική Κρέμα σώματος
  • Apivita Rose Pepper Κρέμα Σύσφιγξης και Αναδιαμόρφωσης
  • Aloe Vera Organic Juice λεμόνι-μέλι 
...και πολλά πολλά δείγματα! (ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ healthyhabit!)


Στο σημερινό άρθρο θα σας μιλήσω αποκλειστικά για τα προϊόντα της Apivita που δοκίμασα. 



♥ Αρχικά, το αγαπημένο μου προϊόν είναι το λάδι σώματος της σειράς Caring Lavender. Η ενυδάτωση που προσφέρει είναι απίστευτη, χωρίς όμως η σύσταση του να είναι ''βαριά'' όπως ενός κλασσικού λαδιού σώματος. Απορροφάται άμεσα και ανακουφίζει σε μεγάλο βαθμό το ξηρό και ευαίσθητο δέρμα. Περισσότερα για αυτό μπορείς να ακούσεις στο βίντεο που είναι αφιερωμένο στα 16 καλύτερα προϊόντα του 2016: ΕΔΩ

♥ Στην συνέχεια, ας δούμε την κρέμα σώματος της ίδιας σειράς. Πρόκειται για μία ενυδατική κρέμα με υπέροχο και χαλαρωτικό άρωμα λεβάντας. Ενυδατώνει επίσης σε βάθος απλά χρειάζεται λίγη περισσότερη ''δουλειά'' στο άπλωμα ώστε να απορροφηθεί. Θεωρώ ότι είναι καθαρά θέμα προτίμησης αν κάποιος θα επιλέξει για την ενυδάτωση της επιδερμίδας του κρέμα σώματος, λάδι ή body butter. Το κάθε ένα από αυτά έχει την δική του υφή και προτιμάται ανάλογα με τις ανάγκες του κάθε δέρματος. 

♥ Τέλος, ας δούμε την ροζ συσκευασία της ''παρέας'' όπου ανήκει στην σειρά Rose Pepper. Είναι μία κρέμα σώματος με ροζ πιπέρι, εκχύλισμα αγκινάρας, πράσινο καφέ, και συμβάλλει στη σύσφιγξη της επιδερμίδας. Είναι το προϊόν όπου δεν δοκίμασα τόσο πολύ όσο τα προηγούμενα, αλλά έχω διαμορφώσει και για αυτό την άποψη μου. Πρόκειται για μία κρέμα σώματος όπου βοηθάει στην ελαστικότητα της επιδερμίδας, ενώ παράλληλα την ενυδατώνει και την αναζωογονεί. Ένα τέτοιο προϊόν χρειάζεται συνεχή και τακτική εφαρμογή αν θέλει κάποιος να διαπιστώσει την αποτελεσματικότητα του στην λυποδιάλυση και την σύσφιξη του δέματος. Μου άρεσε πολύ πάντως σαν κρέμα σώματος και σκοπεύω να την χρησιμοποιήσω πιο εντατικά στο μέλλον.

Το σημερινό άρθρο λοιπόν φτάνει στο τέλος του. Πριν σας χαιρετήσω σας προτρέπω να τσεκάρετε το site του Healthyhabithttps://www.healthyhabit.gr/ 
Είναι ένα online φαρμακείο όπου έχω κάνει αρκετές παραγγελίες στο παρελθόν και έχει απίστευτες εκπτώσεις στα προϊόντα του. Να προσθέσω ότι η εξυπηρέτηση από τους ανθρώπους που ανήκουν στο δυναμικό του καταστήματος είναι κάτι παραπάνω από εξαιρετική και το δέμα έρχεται γρήγορα στα χέρια σου.

Αυτά είχα να σας πω λοιπόν. Πείτε μου από κάτω στα σχόλια αν έχετε δοκιμάσει κάποιον προϊόν από τα παραπάνω και αν έχετε κάνει κάποια αγορά από το Healthyhabit.
Φυσικά περιμένω τα μηνύματα σας στην σελίδα μου στο Facebook για να μου πείτε τις εντυπώσεις σας.



Εγγραφή στο κανάλι μου στο Youtube για να τα λέμε συχνά!

Για πιο καθημερινή επαφή, τα λέμε και σε instagram και twitter

Τα φιλιά μου,
Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου