Ετικέτες

Τετάρτη 20 Μαΐου 2015

♥Blog sale♥ (προϊόντα σε φοβερές εκπτώσεις)

Γεια σας beauties! Τι κάνετε; Σήμερα είμαι εδώ με ένα post αφιερωμένο σε προϊόντα περιποίησης, καλλυντικά, ακόμα και σε κοσμήματα και αξεσουάρ. Είναι ένα Blog Sale post, με πράγματα που δεν έχω χρησιμοποιήσει, είτε γιατί τα έχω ήδη στη συλλογή μου, (οπότε δεν ήθελα να ανοίξω δεύτερη ίδια συσκευασία), είτε γιατί ακολουθώ μία συγκεκριμένη θεραπεία για το πρόσωπο μου, και για αυτό το λόγo δεν μπορώ να τα χρησιμοποιήσω. Επειδή είναι λοιπόν πολλά αυτά τα πραγματάκια, κάποια τα έδωσα σε φίλες μου και κάποια που μου μείναν είπα να τα βάλω σε αυτό το blog sale post μαζί και με κάποια κοσμήματα και αξεσουάρ από τα οποία κάποια τα έχω φορέσει 1-2 φορές και άλλα καθόλου... Όπως θα δείτε παρακάτω, θα αναφέρω ποια από τα προϊόντα είναι αχρησιμοποίητα και ποια έχω χρησιμοποιήσει 1-2 φορές, και φυσικά οι τιμές θα είναι πολύ κάτω από την αρχική τους τιμή! 




Πάμε να τα δούμε;


Αρχίζουμε με προϊόντα μακιγιάζ, και αυτά είναι:



~ BB Cream miracle skin perfector Carnier στην απόχρωση light (την έχω χρησιμοποιήσει 2 φορές), αρχική τιμή: 9,99€, τιμή blog sale: 4,50€
~ Foundation με ρόδι για ματ αποτέλεσμα Κorres στην απόχρωση PF2 (το έχω χρησιμοποιήσει 1 φορά), αρχική τιμή 18,00€, τιμή blog sale: 9,00€
~ Make up setting spray AVON (τελείως αχρησιμοποίητο), αρχική τιμή: 16,00€, τιμή blog sale: 7,00€
~ Tenter Care Blackcurrant protecting balm (τελείως αχρησιμοποίητο), αρχική τιμή 7,00€, τιμή blog sale: 3,50€
~  Mega shine lip gloss NYX στην απόχρωση 120Α sponge cake (έχω την ίδια απόχρωση άλλη μια φορά, οπότε αυτό δεν το έχω χρησιμοποιήσει καθόλου), αρχική τιμή: 7,00€, τιμή blog sale: 4,50€

Δείτε τα προϊόντα παρακάτω (κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να δείτε καλύτερα τα προϊόντα) =>








Άλλα προϊόντα μακιγιάζ, συγκεκριμένα **ΚΡΑΓΙΌΝ - LIP GLOSS - LIP BALM**:





~ Jordana Lipstick LS-011 Cabaret - κόκκινο βυσσινί (χρησιμοποιημένο μόνο στο χέρι), στα 3,00€

~ Golden Rose Vision Lipstick No 124 - φούξια (χρησιμοποιημένο μόνο στο χέρι), στα 2,80€

~ Maybelline watershine lip gloss baby pink (τελείως αχρησιμοποίητο), στα 5,00€

~ Korres lip gloss beige 30 (
τελείως αχρησιμοποίητο), στα 5,50€

~ Lierac hydra chrono levres,
ροζ ιριδίζον balm χειλιών (χρησιμοποιημένο μόνο στο χέρι), στα 7,00€


Στη συνέχεια τα προϊόντα περιποίησης είναι τα εξής:



~ Face Cleansing Milk Olive Pistachio Gaia (τελείως αχρησιμοποίητο) αρχική τιμή: περίπου στα 7,00€, τιμή blog sale: 4,50€
~ Face Tonic Lotion Olive Pistachio Gaia (τελείως αχρησιμοποίητο) αρχική τιμή: περίπου στα 7,00€, τιμή blog sale: 4,00€
~ Face cream 24 hours Moisturizing Cream Olive Pistachio Cream (τελείως αχρησιμοποίητη και με ταινία ασφαλείας) αρχική τιμή: περίπου στα 13,50€, τιμή blog sale: 9,00€
~ Calming Βody Lotion με βιολογική λεβάντα και αλόη Lavera (τελείως αχρησιμοποίητη, μιας και έχω ήδη άλλη μια ίδια συσκευασία) αρχική τιμή: 9,00€, τιμή blog sale: 4,50€
~ Conditioner Aqua Light Pantene (τελείως αχρησιμοποίητο) αρχική τιμή: περίπου 3,70€, τιμή blog sale: 2,00€
~ Revitalizing hair mask Evo Zen KYANA (τελείως αχρησιμοποίητη μιας και έχω ήδη άλλη μια ίδια συσκευασία) αρχική τιμή 9,00, τιμή blog sale: 4,50€

Δείτε τα προϊόντα παρακάτω (κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να δείτε καλύτερα τα προϊόντα) =>







Στη συνέχεια ας δούμε τα βερνίκια νυχιών:




(από τα αριστερά προς τα δεξιά...)
~ Seventeen Super Shine No262 σκούρο μοβ (χρησιμοποιημένο 1-2 φορές) αρχική τιμή: περίπου στα 3,50€, τιμή blog sale: 1,80€
~ Essence nail art 101 dalmations special effect topper στην απόχρωση 22 black dress and white tie (χρησιμοποιημένο μία φορά) αρχική τιμή: περίπου στα 3,00€, τιμή blog sale 1,50€
~ Biolife nail polish shiny resist No377 σκούρο μπλε (τελείως αχρησιμοποίητο μιας και έχω ήδη άλλο ένα ίδιας απόχρωσης) αρχική τιμή: περίπου στα 3,50€, τιμή blog sale: 2,00€
~ Seventeen Supreme No29 κίτρινο παστέλ (χρησιμοποιημένο 1-2 φορές) αρχική τιμή: περίπου 4,00€, τιμή blog sale: 2,00€
Seventeen Supreme Νο32 λαχανί παστέλ (χρησιμοποιημένο 1-2 φορές) αρχική τιμή περίπου 4,00€, τιμή blog sale: 2,00€

Τέλος ας δούμε τα κοσμήματα-αξεσουάρ του blog sale:



~ Μεγάλοι επάργυροι κρίκοι-σκουλαρίκια με διαμαντάκια (φορεμένοι μόνο μία φορά) αρχική τιμή 16,00€, τιμή blog sale: 9,50€
~ Κρεμαστό για το λαιμό αστερίας από ασήμι 925 με χρωματιστά διαμαντάκια+ασημένια αλυσίδα (φορεμένο 1-2 φορές) αρχική τιμή: 22,00€, τιμή blog sale: 11,00€
~ Σκουλαρικάκια τριαντάφυλλα σε ροζ-μοβ χρώμα, μπιζού (τελείως αχρησιμοποίητα) αρχική τιμή 6,00€, τιμή blog sale: 3,00€
~ Δαχτυλίδι μπλε πεταλούδα από ασήμι 925 (φορεμένο μόνο μια φορά) αρχική τιμή 60,00€, τιμή blog sale: 18,00€
~ Δαχτυλίδι σε σχήμα καρδιάς από ασήμι 925 (φορεμένο 1-2 φορές) αρχική τιμή 20,00€, τιμή blog sale: 11,00€
~ Σκουλαρίκια λευκές μαργαρίτες με μικρά διαμαντάκια, μπιζού (τελείως αχρησιμοποίητα) αρχική τιμή: 8,00€, τιμή blog sale: 4,50€

Δείτε τα κοσμήματα-αξεσουάρ παρακάτω (κάντε κλικ πάνω στις φωτογραφίες για να τα δείτε καλύτερα) =>












Αυτά ήταν λοιπόν τα πραγματάκια, είναι όλα σε άριστη κατάσταση (και τα κοσμήματα-αξεσουάρ περασμένα με οινόπνευμα). Για αποστολές τα έξτρα μεταφορικά είναι +3,00€, ενώ για πράγματα από 13€ και άνω τα μεταφορικά είναι δωρεάν! Στο πακέτο σας θα υπάρχουν πολλά δείγματα καλλυντικών και προϊόντων περιποίησης! Ότι πληροφορίες θέλετε για οποιοδήποτε προϊόν, στείλτε μου στη σελίδα μου στο facebook εδώ 
αλλά και στο e-mail μου: tsapmaria@windowslive.com 
Θα περιμένω τα μηνύματα σας εκεί, αλλά και τα σχόλια σας από κάτω! :)

Αύριο έρχεται νέος διαγωνισμός με αγαπημένα καλλυντικά, οπότε μείνετε συντονισμένοι! 

Πολλά φιλιά,

Μαρία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου